onsdag den 23. april 2008

Tilbagemeldinger

De kontaktede personer er positive for tanken og flertallet vil også gerne deltage på selve kolonien. Der er lidt betænkeligheder ved om vi måske kommer til at komme på tværs af fagforeninger og de strejkende. Til dette kender jeg ikke det endelige svar, men min personlige holdning er at hvis vi kan gennemføre dette med børnene uden indblanding/deltagelse af børnehavens personenale så er det vores valg at vi forældre ønsker at tage på tur med vores børn. Dette vil ske i vores regi og ikke i pædagogernes. Som sagt jeg kender ikke 'juraen' bag og skal ikke komme med et endeligt svar andet end at det mår være op til den enkelte forældre om de mener de kan/bør deltage.

/Sik

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har snakket med en del forældre, har ringet til de to første lister, og der er selvfølgelig nogle som ikke svarede, men de jeg har snakket med har været positive og ringer tilbage... alle har fået adressen til bloggen. Jeg beder om deres mailadresser når de ringer tilbage med svar....

Men fantastisk idé, synes både jeg og mange andre...

Giulia

Anonym sagde ...

Jeg har ringet rundt. Arzus forældre har jeg ikke kunnet få fat i. De andre tre var meget positive over for idéen. Abdallas far ville undersøge, om han kunne tage nogle fridage. Cecilies mor var mere tvivlende, men ville undersøge det. Felix' far var positiv og er på barsel til midt i maj, så han har tid. Til gengæld er Felix så lille, at det kun kommer til at dreje sig om en eller to dage. De har alle fået din e-mail og adressen på hjemmesiden og lovet at vende tilbage.

Anders